Imię: Lavinia
Nazwisko: Scamander
Wiek: 17
Dom: Foxtail
Klasa: 6
Rasa: Czarodziej
Status krwi: Czysta
Przynależność do Klubu Ślimaka: Tak
Prefekt: Nie
Przynależność do drużyny Quidditcha: Tak, obrońca
Charakter:Lavinia jest dziewczęciem, które odczuwa mocną potrzebę podkreślania swojego zdania i swojej obecności. Potrafi się momentami awanturować i ciężko jest jej znieść sprzeciw. Chyba jednak za to ludzie ją kochają. Ma w sobie coś, co wpływa na ludzi. Motywuje ich, przekonuje do swoich racji i wywołuje sympatię i respekt. To czyni ją bardzo dobrym przywódcą. Pewnie zostałaby prefektem, gdyby nie jej lekceważący stosunek do zasad szkolnych oraz podatność na wpływ. Zależy jej na wysokiej pozycji w grupie, więc ma skłonności do bycia mało asertywną. Jest ambitna i ma poważne plany na swoje życie. Mimo to chce na razie korzystać z młodości - co nie znaczy, że olewa naukę. Lubi żarty i wyskoki, ale tylko jeśli ma pewność, że nie zrobią nikomu krzywdy i nie naginają pewnych zasad etycznych. Łatwo przywiązuje się do ludzi i nawiązuje przyjaźnie. Nie jest podatna na stres i w sytuacjach kryzysowych zachowuje zimną krew. Można na niej polegać jeśli o to chodzi. Ma jednak tendencje do podejmowania decyzji bardziej intuicyjnie niż rozsądkowo.
Historia postaci:Luna i Rolf Scamanderowie to para zapalonych Magizoologów, wierząca w istnienie nargli. Urodziły im się urocze bliźniaki, Lysander i Lorcan, czyli największe kujony na planecie Ziemia. Byli szczęśliwą rodzinką, szukającą w trawie magicznych stworzeń. Oczywiście tą sielankę musiało coś zepsuć. Tym czymś było pojawienie się dwa lata później Lavinii. Dziewczynka widocznie odstawała od tego schematu, w który wstrzeliła się reszta rodziny. Miała alergię na większość magicznych stworzeń, no i przede wszystkim nigdy ich nie lubiła. Zamiast słuchać opowieści o gumochłonach czy innych paskudztwach, wolała bawić się w pojedynki, podkradać rodzicom miotłę czy wspinać się na drzewa. Reszcie rodziny mocno się to nie podobało. Rodzice próbowali wzbudzić w niej zainteresowanie magicznymi stworzeniami, a bracia postanowili uczynić z niej sobie kozła ofiarnego. Okazało się, że nie są tak cichymi i ułożonymi chłopcami jak mogłoby się wydawać. Uwielbiali robić małej Lavinii na złość. Największą rozrywką dla nich było powtarzanie jej, że jest zakałą rodziny i że nic w życiu nie osiągnie. Lavinia szybko zorientowała się, że rodzice są zbyt pochłonięci pracą, by się przejmować. Szybko nauczyła się bronić swojej osoby. Przez to stała się troszkę awanturnicą. Widoczna niechęć jej rodziny do niej sprawiła, że mała odczuła wyraźną chęć buntu. Uczyła się o wszystkim, tylko nie o fantastycznych stworzeniach. Nie reagowała na swoje imię, które było rodowym imieniem rodziny Lovegood. Zapragnęła zostać aurorem i po kryjomu czytała o zaklęciach i urokach. Chciała kiedyś zostać tak wielką czarownicą, jaką była Nimfadora Tonks.
Wyjazd do Hogwartu stał się dla niej wybawieniem. Została przydzielona do innego domu niż jej bracia i nareszcie poznała ludzi, którzy byli do niej podobni. Dużym zaskoczeniem dla wszystkich była jej smykałka do eliksirów. Pierwszy raz miała z nimi styczność w Hogwarcie, gdyż jej ekscentryczni rodzice nigdy nie wierzyli w ich działanie i nie mieli ich w domu. Dziewczynie strasznie się to spodobało i szybko stała się najlepsza w klasie. Jej nauczyciel również docenił jej potencjał i tak szybko jak mógł, zaprosił ją do Klubu Ślimaka. L znalazła sobie paczkę przyjaciół, z którą po prostu dobrze się bawiła. W okolicach drugiej klasy zaczęli się raz na jakiś czas wymykać do Zakazanego Lasu. Później przypadkiem znaleźli przejście w garbie czarownicy, którego często używali. Nieraz szwędali się po nocach po Hogwarcie, nieraz byli też przyłapywani. Pomimo tego nauczyciele darzą ją sympatią z racji na jej ambicję i poczucie humoru.
Umiejętności postaci:Teleportacja-nieznany
Eliksiry- ekspert
Pojedynki- zaawansowany
Walka wręcz- średni
Uzdrowicielstwo -średni
Logiczne myślenie - średniozaawansowany
Panowanie nad gniewem-podstawowy
Zdolności manualne - średniozaawansowany
Pływanie- podstawowy
Kształt patronusa: ryś
Zaklęcia na poziomie:
-Podstawowym: Diffindo, Lumos
-Średnim: Protego, Incendio
-Zaawansowanym: Expelliarmus
-Ekspert: Alohomora
Animag: Nie
Znajomość czarnej magii: Nie
Znajomość zaklęć niewybaczalnych: Nie
Różdżka: 9 cali, wierzba, włókno z serca smoka, dość giętka, efektywna do zaklęć i klątw.
Ekwipunek: różdżka, fasolki wszystkich smaków, pióro, mały kałamarz i kawałek pergaminu
Ciekawostki~Ma sowę o imieniu Lynx
~Uczy się mugoloznawstwa i całkiem to lubi
~Bardzo przejmowała się SUMami, ale zdała je na naprawdę dobrym poziomie
~unika braci jak ognia
~uwielbia przesiadywać w pokoju wspólnym
~kocha grać w Quidditcha
~kumpluje się z Teddym Lupinem
Piosenka pasująca do postaci:
~Bastille "Laura Palmer"
~Daughter "Youth"